17 Aralık 2007 Pazartesi

Bangır Bangır

Öğle araları köyde bazen müdür odasındaki tek bilgisayarımızdan müzik açarız. Müzik, odadan tüm koridorlara yayılır. Çaldığımız müzikler genellikle, zevklerimiz uyuşsun uyuşmasın, güncel pop, halk müziği ve sanat müziği olur. Bilgisayardaki müzikler, kendi arşivimizden getirip okulun bilgisayarına kopyaladıklarımızdan oluşmuştur.

Ben de bi' ara, bir şeylerle uğraşırken dinleyeyim diye bilgisayara sevdiğim şarkılardan atmıştım. Rock ağırlıklı... Geçenlerde bizimkiler yine müzik açmışlar. 'Zeytinyağlı yiyemem ammaaaan' falan çalarken birden bi' fark ettim, okulun koridorları "f*ck you, I won't do what you tell me" diye inliyor. Rage Against The Machine'den Killing In The Name.

Fırladığım gibi yerimden, müdür odasına vardım. Baktım, 'karışık çalma' özelliğini açmışlar media player'ın, arada benim müziklerden de seçiyor bilgisayar. Neyse ki okulda gıcık matematikçiden başka kimse sözleri anlayacak kadar İngilizce bilmiyor. O da ortalarda yoktu. Çaktırmadan hallettim durumu. Sonra da hınzır hınzır güldüm.

Hiç yorum yok: