18 Kasım 2007 Pazar

Yaşasın, bitti!

306 kağıt. Tanesi 2 dakikadan 612 dakika. 612 bölü 60 eşittir 10 saat 12 dakika. Günde 2 saatten hesaplasak 5 günde biter. Her gün 2 saat okunmayacağını düşün, işte 7-8 gün de sen ona. Hımmm...

gibi hiçbir işe yaramayan hesaplarımı yaptıktan sonra daldım yazılılara. Meslek lisesinin sınıfları kalabalık olduğu için bu dönem çok kağıt okuyorum. Sıkıcı bir iş. Aynı şeyleri dön dön oku. Üniversitede çeviri hocamız, 'Sizin sınavlarınız yerine kitap okusam kaç cilt bitirirdim acaba?' derdi. O da sıkılıyormuş demek ki. Yazılıları okurken yüzü hep gözümün önüne geldi.

Okuması değil de, yazılı yapması ve sonuçlarını sınıfta söylemesi güzel.

Yazılı yaparken en çok son 5 dakika demesini seviyorum. 'Hiiii!', diye topluca bir ses geliyor sınıftan. Gülüyorum.

Sonuçları söylerken de hepsi melül melül yüzüme bakıyor. O da komik geliyor bana.

Onlar da benim yazılı okurkenki perişan halimi görseler gülerler galiba.

Birinci yazılıları bi' gayret bitirdim, mutluyum.

1 yorum:

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ahhh aynı dert bende de var bı de performans oku proje oku offff bı de öğretmenlık kolay derler