3 Mart 2008 Pazartesi

Maç

Okul çıkışı toplanıp YİBO*'nun kapalı spor salonunda voleybol maçı yaptık. Hiçbirimiz iyi değildik ama bayağı eğlendik. Bizim takım yendi. Ben fena sayılmam, yine de öğrenciyken bu tür etkinliklere yeterince katılmadığıma pişman oldum. Ortaokulda takım antremanlarına 3 kez gidip bilekleri morartınca devam etmemiştim, keşke etseymişim.

Buralarda yapılacak şeyler sınırlı olduğundan halk oyunları, spor karşılaşmaları gibi klasik okul etkinlikleri hayatımızda önem kazanıyor. Onlarda iyi olmak da daha güzel vakit geçirmemizi sağlıyor, kendimizi zinde hissettiriyor.

Karar verdim, bu sefer toptan kaçmayacağım.

*YİBO: Yatılı İlköğretim Bölge Okulu

4 yorum:

BeYHaN dedi ki...

resmi görür görmez, yazıyı okumadan, hemen aklıma cast away'deki wilson geldi. :)

Daglarkizi dedi ki...

Top oyunu beni hep mutlu etmistir. Ama benim de malesef okulda oynamisligim yok, tenefuslerde oynadigimiz basketbol disinda.

Zamani, bu kis gununde hareketli gecirmek, dunyanin neresinde olursa olsun, bence harika.

Saglicakla kal...

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

YİBO batıda bır yerde calıstıgım okul :))

Suricata dedi ki...

Beyhan,
Top buralarda gerçekten de bir arkadaşımız gibi. Güzel benzetme :)

DağlarKızı,
Düzenli oynayalım diyoruz. Bakalım. Sevgiler.

Aqua,
YİBO'lar imkan açısından güzel. Hem bizim için hem çocuklar için. Nöbetler zor oluyordur ama.