24 Haziran 2007 Pazar

Her Şeyden Uzak, Herkesten Uzak

Burada her şeyden o kadar uzaktayım ki kendimi Azerbaycan’a şantiyeye çalışmaya gitmiş inşaat mühendisi gibi hissediyorum. Bazen internete girmek beni alt üst ediyor. Çünkü internette insanların neler yaptığından, konserlerden, festivallerden haberdar oluyor ve “orada olmayan” konumumdan ötürü üzülüyorum. Ben yokken insanlar şahane eğleniyormuş, her gün yeni bir mekan keşfediyormuş, benimkinden başka herkesin günleri masalsı geçiyormuş hissine kapılıyorum. İki gün sürüyor o hüznü üzerimden atmam. Dağılıyorum.

2 yorum:

Horatio dedi ki...

1.herşey o kadar mükemmel gitmiyor olmadığın yerlerde. ama öyleymiş gibi geliyor uzaktan.
2.herşeyin telafisini yaparız merak etme canım. sabret az kaldı.

dodo dedi ki...

çok iyi anlıyorum seni
ben askerde internet cafede geçirdiğim süreyi azaltmaya çalışırdım sırf bu sebeple