15 Haziran 2007 Cuma

İlk karne dağıtışım ama daha da önemlisi...

Aylardır buradayım. Bugün ilk defa karne alan değil karne dağıtan oldum. Takdirleri, teşekkürleri alırken çocukların yüzlerindeki heyecana tanıklık ettim. Bol bol fotoğraf çektim. Değişik bir duyguydu.




Ama bugünün, yani 15 haziranın, benim için daha önemli bir anlamı var. BUGÜN BENİM CANIM ABİMİN DOĞUM GÜNÜ! Onun, benim bugün öğretmen olup kendi ayaklarım üstünde durmamda çok büyük etkisi ve emeği var. Üniversite hayatım boyunca bana maddi manevi her anlamda destek oldu. Yardımını bir an olsun esirgemedi. Üniversite hayatım öncesinde de onun önceden keşfederek gittiği yollardan zaman kaybetmeden gitmemi sağladı. Ben onun sayesinde hiç kötü müzik dinlemedim mesela, çünkü; önceden kim iyi müzik yapıyor, kim kötü öğrenmiş ve bunları benimle paylaşmıştı. Canım abicimm, çekirdek ailemizin ilk çocuğu olarak bana daha sancısız bir çocukluk ve gençlik dönemi yaşattığın için sana minnettarım. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. İYİ Kİ VARSIN, İYİ Kİ DOĞDUN!

1 yorum:

Horatio dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Çok mutlu ettin beni, duygulandırdın.