24 Şubat 2008 Pazar

1 liracılar; tabelasında "Her şey 1 lira." yazıp da her şeyin 1 lira olmadığı dükkanlar. (Tabelalarında "Çoğu şey 1 lira." yazması gerektiğini düşünüyorum.) Burada onlar kıyıda köşede kalmış, insanların burun kıvırdığı dükkanlar değil. Mağaza da çok fazla olmadığı için hemen herkesin ihtiyaçlarını karşılamak maksadıyla gittiği yerler.

Benim için ise bu dükkanlara gitmek, ihtiyaçtan çok eğlence. Hele bir tanesi var ki... Loş dükkana girdiğimde fantastik bir filmin içinde buluyorum kendimi; bir sürü acaip şey o loşlukta anlamsızca biraraya geliyor, ben onları kabulleniyorum. Bulaşık süngerinin yanında balık biblosu, en üst rafta devasa bir yapay ağaç, zeminde duvar saati. Bu renkli dünya büyüler beni.
Posted by Picasa

5 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

O dükkanlar burda daha sevimli,renkli görünsünler diye tabelalarına "japon pazarı" yada "çin pazarı" yazıyolar.Hani çinliler le japonlar küçük insanlar diye sevimli gelirler ya ondan olsa gerek:)

Adsız dedi ki...

rss probleminiz hala devam ediyor.
bilginize...

Suricata dedi ki...

Anibal,

Evet, o dükkanlar diğer şehirlerde "japon pazarı" diye biliniyor. Onlara da giderdim, zaten ben bir 'pazar severim'. Ama buradakilerin konumu şehirdekiler gibi değil. Alışverişte mutlaka uğranacak yerler arasındalar. Adları da aslında hala "1 milyoncu".

Beyhan,

Aklımdasınız. Sorunun nedenini anlayamadığım için yanıt veremedim.

Pilli Petro dedi ki...

Ben de pazar severim hele de "gel abla gel diye bağrılanları" :) Bu yüzden olsa gerek nerde 1 milyoncu görsem dalarım hemen,herşey 1 milyon olacakmış gibi,güzel aldatmaca:)

Adsız dedi ki...

bu dükkanlarda her şey çin malı mantıgı var aman alırsam hastalık bulaşır falan filan bir sürü hikaye ama insanların bilmesi lazımki en büyük markaların bile şu anda çine fason yaptırdıgını o yüzden bu tür dükkanları desteklememiz lazım