13 Nisan 2008 Pazar

RayRaRaRayRay

Tüm haftasonu, yarım haftaiçi toplanıp çalışıyoruz. Bazen sıkılıyoruz ama, genellikle çok eğleniyoruz. Peki ne yapıyoruz?

Biz, çeşitli branş ve okullardan 20 öğretmen, daha önce hiç izleme fırsatları olmadı diye birinci kademeye öğreaatmaaniii'lerinin oynadığı bir tiyatro oyunu çıkartıyoruz!

İlçenin tüm faaliyetlerinin yapıldığı tek sahnesinde yaklaşık bir aydır prova yapıyoruz. Arkadaşlarımızla pek görüşemiyoruz, voleybol maçları sekteye uğradı, ben de bloga seyrek yazar oldum ama değecek.

Çocuk oyunu çıkartmak bana hep daha kolaymış gibi gelirdi. Meğer yanılmışım; çok hareket gerektirdiğinden daha yorucu. Üstelik, daha çok özen istiyor çünkü seyirci kitlemiz, duygularını hemen belli edecek yaşta. Bugün provamıza 6. sınıfa giden bir kız çocuğu geldi. Tepkisi ne olacak diye tüm prova boyunca yan gözle ona baktık. Bir baktık gülmüyor, iki baktık gülmüyor, üç baktık gülmüyor. O gülmüyor, biz gülüyoruz. O gülmedikçe, biz bozuluyoruz. Sonunda güldüğünü gördük, kafamız rahat, provaya devam ettik.

Bu hafta dekorumuzu, müziğimizi, kostümümüzü ayarlayıp 23 Nisan'da bayram hediyesi olarak çocuklara perdelerimizi açacağız. Umarım her şey yolunda gider.

3 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

çok güzel ya,tebrik ediyorum emeğinize sağlık :)

thrak dedi ki...

3 kelime 1 karakter:
1-tebrik
2-ediyorum
3-imreniyorum

:D

Suricata dedi ki...

teşekkürler :D