17 Mart 2007 Cumartesi

Eksik Kahvaltı Keyfi

Bi' hafta sonumuz var zaten, onda da geç kalkalım, güzel bir kahvaltı masası donatalım, gazetemizi alalım, gazetenin kendisinden önce eklerini okuyalım, neşemiz yerine gelsin. I-ıh, burda o olmuyor. Güneş sabahın çok erken saatlerinde yüzünü gösterdiği için en geç 8.00'da uyanıyorum -o da özel çaba gösterirsem. Gidip gazete alayım da kahvaltıya öyle başlayayım diyorum. Gazeteler gelmemiş. Hayal kırıklığıyla geri dönüyorum. Gün burada erken başlamasına rağmen gazeteler ancak öğlen buraya ulaşıyor. Çoğu zaman da ekleri eksik oluyor; ekler gazetenin kendisinden 2 saat sonra geliyor. Kısacası buraya geldim geleli hafta sonları bi' geç uyanmalı, gazeteli kahvaltı keyfi yapamadım.

Burada bir de dışarda yemekle alakalı ilginç bir durum var: normalde diğer şehirlerimizde en çok bulunan "patates kızartması, döner, köfte, hamburger, sosisli sandviç" gibi yiyecekler buradaki kafe ya da restoranlarda yok. Hani aradığım, içindekileri kendinizin belirlediği değişik salatalar falan değil, bildiğiniz patates kızartması! Geçenlerde dışarı çıkmıştık arkadaşlarımla. Garson siparişleri almaya geldi ve ikimiz arasında şöyle bir diyalog gelişti:

Ben: Köfte var mı?
Garson: Yok.
Ben
: Pilav alayım o zaman. Yanına alabileceğim ne var?
Garson: Adana kebap var. Adana kebabın yanında pilav geliyor. Zaten kebapla köfte aynı şeydir.

Çok güldük.

4 yorum:

Herbert dedi ki...

Burada da enteresan bir şekilde bol miktarda patates var. En popüler pide malzemesi patates mesela. Patatesli pide yani bir karbonhidrat silsilesi :)

Blogun ve işin hayırlı olsun. ve de kolay gelsin

Mr.TGM dedi ki...

Her şeye rağmen Doğu güzeldir..Kolay gelsin..

Suricata dedi ki...

Teşekkürler :)

Horatio dedi ki...

siz kimsiniz ve kardeşimin blogunda ne arıyorsunuz?